PL EN
Wrocławskie Centrum Transferu Technologii

Jak tworzyć innowacyjne modele biznesowe

Jak tworzyć innowacyjne modele biznesowe

Zapraszamy na szkolenie p.t. "Jak tworzyć innowacyjne modele biznesowe"

 

Termin i miejsce szkolenia:

Wtorek, 20 kwietnia 2015, godz. 9.00-16.00
Wrocławskie Centrum Transferu Technologii, ul. Smoluchowskiego 48, sala 12, Ip.

 

Model biznesowy to sposób, w jaki firma wykorzystuje swoje zasoby, aby generować zyski. Konkurencja w praktycznie każdej branży jest coraz większa, dlatego coraz istotniejsze jest nie tylko CO robi firma, ale i JAK to robi. Dzięki wprowadzeniu innowacji w model biznesowy, każda firma może wyróżnić się spośród innych, pozyskać nowych klientów i zwiększyć generowane zyski. Coraz więcej firm ze światowej czołówki zaczyna inwestować w innowacje modelu biznesowego. Na szkoleniu dowiesz się, jak wprowadzać je w swojej firmie.

 

W szkoleniu zostaną poruszone następujące kwestie:

  1. Model biznesowy firmy wg Business Model Canvas
  2. Popularne schematy w modelach biznesowych
  3. Obszary innowacji wg Ten Types of Innovation
  4. Tworzenie unikalnej propozycji biznesowej wg:
    • Koncepcji Jobs to be done
    • Blue Ocean Strategy
  5. Testowanie hipotez modelu biznesowego wg Experiment Board
  6. Innowacje modelu biznesowego jako element strategii firmy
  7. SME Instrument – narzędzie finansowania inwestycji w model biznesowy

 

Ważne:

Szkolenie adresowane jest wyłącznie dla firm z sektora MŚP, z regionu Dolnego Śląska. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decydować będzie kolejność zgłoszeń. Wymagana jest rejestracja.

 

Prowadzący:

Hubert Dyba – Specjalista w zakresie innowacyjnych modeli i nowoczesnych narzędzi biznesowych. Od lat łączy wykształcenie ekonomiczne z pasją trenerską. Doświadczenie zdobywał jako trener, a następnie manager w ogólnopolskich projektach edukacyjnych. Autor szkoleń biznesowych i usług, m.in. Business Model Coaching.

 

INFORMACJE i ZAPISY:

Anna Pytel, tel. 71 320 41 86

Formularz rejestracyjny: link (PDF) lub link (Word)

Szczegółowy program:  link (PDF)