PL EN
Wrocławskie Centrum Transferu Technologii

Szkolenie: Marketingowe zarządzanie cenami - psychologia czy manipulacja?

Szkolenie: Marketingowe zarządzanie cenami -  psychologia czy manipulacja?

Termin: 13 grudnia 2016 r. (rozpoczęcoe szkolenia godz. 9.30 / 9:15 rejestracja)

Miejsce: Politechnika Wrocławska, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii, sala nr 21 (II piętro), ul. Smoluchowskiego 48 we Wrocławiu

 

Zapraszamy na kolejne szkolenie w ramach cyklu „Inspiracje dla Innowacji” organizowane przez największą na świecie sieć wsparcia małej i średniej przedsiębiorczości Enterprise Europe Network.

 

Więcej informacji oraz rejestracja >>

 

Cel szkolenia:

W jakim stopniu cena produktu lub usługi wpływa na wartość odczuwaną przez klientów? Jak za pomocą cen realizować strategię rozwoju firmy na rynku? Kiedy i jak wykorzystywać psychologię do kształtowania cen? Na te i inne pytania odpowiemy podczas szkolenia „Marketingowe zarządzanie cenami”, które za pomocą studiów przypadku i praktycznej wiedzy (szczególnie w zakresie kształtowania ceny w kanałach online i offline) przybliży zagadnienia:

  • interpretacji informacji o cenach
  • psychologicznych aspektów kształtowania cen
  • różnicowania cen w zależności od różnych kryteriów

 

Program:

9:15 - 9:30  Rejestracja + kawa powitalna

 

9:30 - 12:40 Percepcja cen

  • Procesy postrzegania i zapamiętywania
  • Postrzeganie i zapamiętywanie cen. Wiedza nabywców o cenach
  • Czynniki kształtujące cenową wrażliwość nabywców
  • Ceny o nierównych końcówkach
  • Znaczenie emocji w postrzeganiu cen

 

12:40 - 13:00 Lunch

13:00 - 16:10 Zarządzanie cenami z wykorzystaniem aspektów psychologicznych

  • Uwarunkowania decyzji o podwyższeniu lub obniżeniu ceny. Optymalizacja częstotliwości zmian cen
  • Skuteczne sposoby przekazywania informacji o cenach
  • Kształtowanie promocji cenowych
  • Różnicowanie cen, jako wyraz orientacji na klienta. Kryteria i przekroje różnicowania cen
  • Strategia downsizingu
  • Cena w procesie kreowania wizerunku firmy i marki

 

Prowadzący:

Paweł Waniowski – dr hab. w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, pracownik naukowy Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Autor prawie 100 publikacji naukowych i popularno-naukowych, w tym 11 książek. Wykładowca na studiach MBA oraz na licznych studiach podyplomowych z zakresu public relations, zarządzania i marketingu, zarządzania małą firmą, zarządzania w oświacie, zarządzania sferą kultury i rekreacji, zarządzania w spółdzielczości mieszkaniowej. Organizator i kierownik studiów podyplomowych Komunikacja korporacyjna i public relations. Był rzeczoznawcą MEN w zakresie opiniowania programów nauczania przedmiotów marketingowych w procesie kształcenia oraz członkiem panelu ekspertów w Narodowym Centrum Nauki w Krakowie.


Równolegle prowadzi działalność szkoleniową, konsultacyjną i ekspercką w licznych przedsiębiorstwach oraz instytucjach publicznych i organizacjach w zakresie zarządzania marketingowego, strategii cenowych, badań marketingowych i procesu kreowania wizerunku.

 

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Usługi doradcze i szkoleniowe oferowane MŚP w ramach Enterprise Europe Network są finansowane ze środków europejskich przez Komisję Europejską oraz krajowych przez Ministerstwa Gospodarki.

 

Kontakt:
Marcin Suchożebrski
tel. 71 320 41 79
e-mail: marcin.suchozebrski@wctt.pl

 

Rejestracja >>