PL EN
Wrocławskie Centrum Transferu Technologii

Międzynarodowy sklep internetowy - szkolenie

Międzynarodowy sklep internetowy - szkolenie

Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt.: Międzynarodowy sklep internetowy. E-handel aspekty prawne i korzyści biznesowe.

 

Termin i miejsce szkolenia:

  • Piątek, 10 kwietnia 2015, godz. 10.00-15.00
  • Wrocławskie Centrum Transferu Technologii, ul. Smoluchowskiego 48, sala 12, I p. budynek B-11 (mapa kampusu).

 

Celem szkolenia jest:

 

  • Przekazanie wiedzy dotyczącej podstawowych aspektów prawnych e-handlu w Unii Europejskiej.
  • Zapoznanie z aspektami prawnymi związanymi z obsługą posprzedażową konsumentów sklepu internetowego działającego na obszarze UE.
  • Przedstawienie sposobu przygotowania się do rozwoju e-sklepu w oparciu o rynki zagraniczne.
  • Nabycie umiejętności praktycznego wykorzystania wiedzy uzyskanej na szkoleniu podczas prowadzenia własnego biznesu.


 

Korzyści:

 

  • Skrojone pod potrzeby Uczestników szkolenie, zawierające najważniejsze i najświeższe wiadomości dotyczące prowadzenia międzynarodowego sklepu internetowego.
  • Zajęcia prowadzone przez psychologa biznesu, doświadczonego trenera, Certyfikowanego Wykładowcę Allegro, praktyka e-handlu.
  • Aktywne formy prowadzenia zająć oparte na metodologii nauczania dorosłych (cykl Kolba 0 uczenie się przez doświadczenie).
  • Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.

 


W szkoleniu zostaną poruszone następujące kwestie:

 

1. Podstawy prawa konsumenckiego w Polsce i Unii Europejskiej

 

  • Zarys unijnych uregulowań w zakresie prawa konsumenckiego
  • Podstawowe akty prawne obowiązujące w Polsce i w Unii Europejskiej.
  • Różnice pomiędzy uprawnieniami konsumentów a podmiotów gospodarczych.
  • Obowiązek informacyjny - zakres, konsekwencje niedopełnienia tego obowiązku.
  • Zawarcie umowy poprzez Internet - moment zawarcie, warunki niezbędne do uznania jej ważności, obowiązki sprzedawcy.

 

- wykład, case study, ćwiczenia i dyskusja

 

2. Uprawnienia konsumenta w e-handlu

 

  • Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość - warunki, terminy, uprawnienia konsumenta, wyłączenia.
  • Gwarancja a rękojmia - forma prawna, zasady realizacji, terminy, najczęstsze pułapki.
  • Klauzule niedozwolone - definicja, przykłady, konsekwencje prawne.

 

- wykład, case study, warsztat, dyskusja.

 

3. Rozwój e-sklepu w oparciu o rynki zagraniczne

 

  • Dlaczego warto dywersyfikować sprzedaż?
  • Gdzie szukać informacji i wsparcia podczas otwierania się na rynki zagraniczne?
  • Ocena możliwości wejścia e-sklepu na konkretny rynek zagraniczny - analiza SWOT.
  • Praktyczne przygotowanie e-sklepu do obsługi sprzedaży zagranicznej.

 

- wykład, case study, warsztat, dyskusja.

 

Prowadzący szkolenie 

 

Marcin Cisek - trener, ekonomista i socjolog, przedsiębiorca z ponad 10-letnim stażem. Od 2011 r. certyfikowany wykładowca Allegro. Z jego usług korzystają zarówno wielkie korporacje (Allegro, Google, Avans, ElektroWorld) jak i małe rodzinne firmy. Praktyk i pragmatyk. W swojej pracy trenerskiej duży nacisk kładzie na przystępną formę przekazania wiedzy. Zawodowo zafascynowany koncepcją "organizacji uczącej się" i filozofią Kaizen. Prowadzi szkolenia m. in. z zakresu organizacji pracy w firmie, efektywnego zarządzania, skutecznych negocjacji oraz profesjonalnej obsługi klienta. Od kilku lat pasjonat i praktyk e-commerce.

 

Metody pracy  

 

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o metody aktywne: ćwiczenia, dyskusja, pytania i odpowiedzi, rozwiązywanie problemów, które przeplatane są prezentacją multimedialną.

 

Informacje        

 

Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat. W trakcie przerw zapraszamy na kawę, herbatę, i przekąski.

 

Rezerwacja miejsc

 

Szkolenie adresowane jest wyłącznie dla firm z sektora MŚP, z regionu Dolnego Śląska. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decydować będzie kolejność zgłoszeń. Wymagana jest rejestracja.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego online. Organizatorzy potwierdzą telefonicznie udział zarejestrowanych osób (po 24 marca). 

 

Kontakt

 

Jakub Rakoczy, Konsultant Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii

 

Tel.: 71 / 320 43 50, e-mail: j.rakoczy@wctt.pl