PL EN
Wrocławskie Centrum Transferu Technologii

Przygotowanie firmy do uczestnictwa w targach, misjach i innych imprezach branżowych

Przygotowanie firmy do uczestnictwa w targach, misjach i innych imprezach branżowych

Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt.: Profesjonalne przygotowanie firmy do uczestnictwa w targach, misjach gospodarczych i innych imprezach branżowych.

 

Termin i miejsce szkolenia:

  • Wtorek, 10 marca 2015, godz. 9.00-16.00
  • Wrocławskie Centrum Transferu Technologii, ul. Smoluchowskiego 48, sala 12, I p. budynek B-11 (mapa).

 

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami rzetelnego przygotowania się do uczestnictwa w imprezie targowej oraz pełnego wykorzystania potencjału, jaki niesie ze sobą taka impreza. Dzięki ćwiczeniom praktycznym uczestnicy będą mieli szansę przygotować plan działań wystawienniczych dla wymyślonego przedsiębiorstwa.

 

W szkoleniu zostaną poruszone następujące kwestie:


1. Wybór właściwej imprezy targowej.

  • Jak wybrać imprezę targową, biorąc pod uwagę strategię firmy i preferencje jej odbiorców?
  • Jak analizować atrakcyjność imprezy targowej oraz jej oferty promocyjnej wobec wystawców?
  • Gdzie szukać informacji o imprezach targowych?

 

2. Organizacja stoiska targowego:

  • Jak przygotować koncepcję atrakcyjnego stoiska?
  • Jaki jest podział funkcjonalny stoiska?
  • Komu powierzyć organizację i jak uniknąć błędów we współpracy z wykonawcami?
  • Jak ciekawie wyeksponować ofertę firmy na stoisku?

 

3. Działania przedtargowe:

  • Kiedy i jak dokonać rezerwacji powierzchni i usług dopełniających?
  • Jak zorganizować przewóz materiałów i aranżację stoiska?
  • Co zabrać na targi?
  • Jak przygotować personel obsługujący stoisko?

 

4. Wykorzystanie potencjału targów.

  • Jak sprawić, by stoisko cieszyło się popularnością?
  • Jak zaprosić na nie obecnych i potencjalnych klientów?
  • Jak wykorzystać ofertę organizatora targów?
  • Jak zorganizować ciekawy event na stoisku?
  • Jak zadbać szum medialny wokół stoiska?

 

5. Przygotowanie materiałów targowych.

  • Jak przygotować prezentację multimedialną?
  • Jak opracować ciekawe materiały drukowane?
  • Jakie gadżety zamówić?

 

6. Działania pro-sprzedażowe.

  • Jak przeprowadzić rozmowę na stoisku?
  • Jak zadbać o możliwość kontaktu po zakończeniu imprezy?
  • Jak zwiększyć szansę zakupu ze strony osób, które odwiedziły stoisko w czasie targów?

 

Ważne: Szkolenie adresowane jest wyłącznie dla firm z sektora MŚP, z regionu Dolnego Śląska. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decydować będzie kolejność zgłoszeń. Wymagana jest rejestracja.

 

Prowadzący: Szkolenie prowadzone będzie przez dr Aldonę Kucner, MBA - wieloletniego specjalistę w zakresie marketingu. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa o specjalizacji Rzecznictwo Prasowe (w Uniwersytecie Wrocławskim) i Komunikacji Społecznej i Public Relations (w Wyższej Szkole Bankowej). Szeroka, piętnastoletnia praktyka w marketingu, min. w agencji reklamowej, agencji mailingowej oraz w działach marketingu wielu przedsiębiorstw typu Business to Business. Od 2007 trener i doradca wielu dolnośląskich firm i organizacji. Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Facylitator metody Open Space Technology.

 

INnformacje i zapisy:

Anna Pytel, tel. 71 320 41 86

Formularz rejestracyjny: link >>

Szczegółowy program: link >>