PL EN
Wrocławskie Centrum Transferu Technologii

Szkolenie: Marka może więcej - Jak sprawnie zabrać się za budowanie silnej marki?

Szkolenie: Marka może więcej - Jak sprawnie zabrać się za budowanie silnej marki?

Termin: 16 stycznia 2017 r. (rozpoczęcoe szkolenia godz. 10:00 / 9:45 rejestracja)

Miejsce: Politechnika Wrocławska, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii, sala nr 21 (II piętro), ul. Smoluchowskiego 48 we Wrocławiu

 

Zapraszamy w Nowym Roku na kolejne szkolenie w ramach cyklu „Inspiracje dla Innowacji” pt. "Marka może więcej – jak sprawnie zabrać się za budowanie silnej marki na rynku europejskim?" organizowane przez największą na świecie sieć wsparcia małej i średniej przedsiębiorczości Enterprise Europe Network.

 

Więcej informacji oraz rejestracja >>

 

O marce:

Budowanie silnej marki (branding) to bardziej inwestycja niż koszt, bardziej konieczność niż luksus, to praca nad przywiązaniem grupy lojalnych klientów do firmy, którzy w przyszłości będą skłonni płacić wyższą cenę w zamian za otrzymaną obietnicę lepszej marki.

Nie ma znaczenia, czy prowadzisz dynamicznie rozwijającą się firmę, wielopokoleniowy rodzinny biznes, czy duże przedsiębiorstwo – zawsze budujesz kapitał, jakim jest marka twojej firmy, a jej wartość jest tym większa, im większa i bardziej znacząca jest jej pozycja w świadomości odbiorców.

Na szkoleniu, na które zapraszamy dolnośląskich przedsiębiorców powiemy, co to znaczy, że marka jest silna oraz jak sprawnie zabrać się za jej budowanie?

 

Program:

9:45-10:00 - Rejestracja + kawa powitalna

10:00-11:30 - Co to w ogóle jest marka?

  • Marka "dzieje się" w głowie konsumenta. Jak tam dotrzeć?
  • Na jakich poziomach funkcjonuje marka?
  • Użyteczność! O wartości dodanej i postrzeganej użyteczności.
  • Mierzenie siły marki. Skąd masz wiedzieć, że Ci się udało?

11:30-12:00 - Przerwa kawowa

12:00-14:00 - Tworzenie silnej marki

  • Od "zwykłego" produktu lub usługi do silnej marki.
  • nazywaniu firm i produktów.
  • Komunikacja marki: koncepcja, symbole, język.
  • Symbole marki: logo, ikony, identyfikacja wizualna. Na co zwracać uwagę?
  • Struktura marki: ludzie, procedury, opowieść.
  • Rytualizacja marki - wpisywanie się w dzienne rytuały konsumentów.

14:00-14:30 - Sesja pytań i odpowiedzi

 

Prowadzący:

Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od ponad dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma".

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Usługi doradcze i szkoleniowe oferowane MŚP w ramach Enterprise Europe Network są finansowane ze środków europejskich przez Komisję Europejską oraz krajowych przez Ministerstwa Gospodarki.

 

Kontakt:
Marcin Suchożebrski
tel. 71 320 41 79
e-mail: marcin.suchozebrski@wctt.pl

 

Rejestracja >>